fredag 7 november 2008

Skin till Nintendo Ds Lite är konst

Jag bloggade på min prylblogg några kul skin till Nintendo Ds Lite som julklappstips. En leverantör skilde ut sig med att använda riktigt bra konstnärer och ha ett brett urval. Eftersom jag visade några av de många vackra konstverken till Nintendo Ds tänkte jag här istället ta skin till iPhone från samma leverantör. De har dessutom ett flera andra elektroniska prylar.

Samtliga av dessa kommer från www.gelaskins.com. Där finns mycket mer vacker konst att uppleva...

Nathan Ota

Sorsdahl

Derek Prospero

Missa inte att besöka deras blogg: www.gelaskins.typepad.com.

I bloggpostningen jag gjorde på Pryltrend.com finns förutom de från Gelaskins även skins till Nintendo Ds Lite från andra leverantörer. De håller inte samma exceptionella kvalitet men kan vara värde en titt i alla fall ...

Inga kommentarer: